
Пазарно проучване: „Изготвяне на количествено – стойностни сметки за извършване на текущ ремонт на 7 броя обекти на отдел „Обществено хранене“ – ДУССД в имоти предоставени за управление на МВР на територията на гр. София”
МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
ДИРЕКЦИЯ „УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА И СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ”
ПАЗАРНО ПРОУЧВАНЕ
за
възлагане на обществена поръчка по чл. 20, ал. 4 от ЗОП с предмет:
„Изготвяне на количествено – стойностни сметки за извършване на текущ ремонт на 7 броя обекти на отдел „Обществено хранене“ – ДУССД в имоти предоставени за управление на МВР на територията на гр. София”.
- Пълно описание на предмета на пазарното проучване: извършване на замервания на място и изготвяне на количествено – стойностни сметки за извършване на текущ ремонт на 7 броя обекти на отдел „Обществено хранене“ – ДУССД в имоти предоставени за управление на МВР на територията на гр. София.
- Количества/обем: 7 броя обекти, за които да се изготвят 7 броя КСС.
- Технически изисквания: съгласно „Техническа спецификация“ – Приложение № 1.
- 3. Срок за изпълнение: предложен от Изпълнителя, но не повече от 10 /десет/ календарни дни, считано от датата на предоставяне на достъп до обектите на персонала на Изпълнителя.
- Място на изпълнение: гр. София.
4.1. бюфет № 11- Централна складова база МВР, ул. „Кукуш „№1;
4.2.бюфет № 31- гараж 10, ул. „Подполковник Калитин” № 21 А;
4.3.стол № 4 – дирекция „Жандармерия“, ул. „Патриарх Герман“ № 5;
4.4. стол № 31- ул. „Патриарх Герман“ № 5;
4.5.стол № 3 – ул. „Гурко“ № 76;
4.6.стол № 1 – централна сграда МВР, ул. „6-ти септември“ № 29;
4.7.бюфет № 2 – централна сграда МВР, ул. „6-ти септември“ № 29.
- Начин на формиране на предлаганата стойност: Предложението на участника да включва цена в лева без включен ДДС и с включен ДДС за извършване на замервания на място и изготвяне на 7 броя количествено – стойностни сметки за извършване на текущ ремонт на посочените обекти. Цената да включва всички разходи за изпълнение на поръчката – съгласно образец на Предложението – Приложение № 2 (образец).
- 6. Условия и начин на плащане: Чрез банков превод на дължимата сума по сметка на Изпълнителя в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след изготвяне на количествено – стойностните сметки за обектите и представяне в ДУССД на оригинална фактура и двустранно подписан приемо – предавателен протокол за изготвените количествено – стойностни сметки.
- Критерии за избор: най – ниска предложена цена.
- Изисквания към участниците:
Участникът да разполага с поне един специалист по отделните части АС, ВиК, Електро и ОВК, както и поне един специалист по ценообразуване.
Участникът следва да декларира в Предложението си – Приложение № 2 (образец), че разполага с поне един специалист по отделните части АС, ВиК, Електро и ОВК, както и поне един специалист по ценообразуване и преди сключване на договора ще предостави копия от дипломи.
Сделката ще се доказва със сключване на писмен договор.
Моля, при проявен от Вас интерес да изпратите Вашето предложение до 17:00 часа на 04.04.2018 г. по факс: 02/ 981 30 10, е-mail: int.82@mvr.bg или от 8:30 до 12:00 и от 13.00 до 17.30 ч. в Деловодството на ДУССД – МВР на адрес: п.к. 1301; гр. София; ул. “Княз Борис I” № 124.
Лице за контакт: В. Илиева – 02/982 09 43.
ПРИЛОЖЕНИЯ: 1. Техническа спецификация – Приложение № 1;
- Подробна обосновка – 1.1.1 – 1.1.7 – Приложение № 1.1;
- 3. Количествено – стойностна сметка – образец – Приложение № 1.2;
- 4. Предложение на участника – образец – Приложение № 2.
Пазарно проучване
Техническа спецификация – прилож. № 1
Подробни обосновки – прилож. № 1.1